Jakie elementy umieścić na stronie internetowej firmy?

Jakie elementy umieścić na stronie internetowej firmy?

Dobra jakość www

Profesjonalna strona internetowa to przede wszystkim budowanie pozytywnego wizerunku w internecie. Ponadto pokazujesz swoim klientom, że Twój biznes idzie z duchem czasu i potrafi dostosować się do ciągle zmieniających się warunków na rynku.

Na stronie nie może zabraknąć takich elementów, jak dane kontaktowe, opis działalności, przykładowe realizacje galeria, czy rekomendacje. Podczas tworzenia strony internetowej, istotną rolę odgrywają wszelkie detale.

Jakie elementy umieścić na stronie internetowej firmy?

To na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę to:

zawartość – ma kluczowe znaczenie. Podczas projektowania strony, równolegle, na tym samym etapie warto zainwestować w profesjonalne teksty reklamowe, które umieszcza się w projekcie na takich elementach, jak: oferta czy nawigacja.

relacje z klientami – sprawdzi się tu możliwość dodania komentarzy na stronie, przycisków social media lub niestandardowego formularza kontaktowego.

zakup – jeśli sprzedajesz tylko kilka produktów, nie musisz od razu zakładać sklepu internetowego. Możesz w maksymalnym stopniu zredukować zarówno koszty, jak i usprawnić cały proces sprzedażowy. W tym przypadku świetnie sprawdzi się tu dedykowany formularz kontaktowy, z ciekawym wezwaniem do działania (call to action) np.  “Jestem zainteresowany zakupem tego produktu”

zdjęcia reklamowe – niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy lub jakie usługi oferujesz, posiadanie profesjonalnych zdjęć reklamowych wzbudza dużo większe zaufanie, niż kupno gotowych z banku zdjęć. Pamiętaj, że ludzie kupują oczami, dlatego to jak zaprezentujesz swój produkt ma istotne znaczenie. Decydując się na wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, dajesz jasny sygnał swoim klientom, że mają do czynienia z firmą godną polecenia.

film reklamowy – wiele osób woli obejrzeć film reklamowy, niż przeczytać zwykły tekst. Filmy są po prostu o wiele bardziej angażujące. Potrafią zainteresować bardziej, niż jakakolwiek inna reklama tekstowa. Działają na ludzkie zmysły, dlatego warto je wykorzystywać jako jeden z kanałów komunikacji w budowaniu świadomości marki.

wielojęzyczność – z czasem Twoimi produktami mogą zacząć interesować się klienci zagraniczni. Nie znają oni języka polskiego, dlatego zapoznanie się z ofertą Twojej firmy może stanowić dla nich bardzo duży problem. Wtedy tłumaczenie strony na języki obce może okazać się niezbędne. Warto zatem zaopatrzyć się w przynajmniej jedną, angielską wersję językową. Koszt takiego tłumaczenia nie jest duży, a na pewno usprawni komunikację z Twoimi klientami.

 

Artykuł sponsorowany dla http://efectownia.pl/

Dodaj komentarz