Ubrania jako gadżet reklamowy dla firmy – czy to dobry pomysł?

Ubrania jako gadżet reklamowy dla firmy – czy to dobry pomysł?

Na ten moment gadżety reklamowe występują nie tylko w formie kubków czy też długopisów. W sklepach internetowych można znaleźć szeroki wybór oryginalnych i funkcjonalnych gadżetów takich jak: elektronika, kosmetyki, a nawet ubrania. Gadżety reklamowe w formie odzieży już od dłuższego czasu cieszą się dużą popularnością. Koszulki, bluzy czy też czapki z logiem firmy i ciekawą grafiką mogą stać się doskonałym uzupełnieniem działań marketingowych Twojej firmy.

Można je wręczać pracownikom, a także klientom oraz kontrahentom w celu wzmocnienia relacji. Jednak nasuwa się pytanie, czy gadżety reklamowe w formie odzieży to na pewno dobry pomysł? Czy warto jest inwestować, w taką formę reklamy? Odpowiedź na te pytania znajdziesz poniżej.

Na co zwrócić kupując odzież reklamową?

Koszulki, bluzy, czapki czy okulary przeciwsłoneczne z logiem firmy, sloganem czy kolorem przewodnim marki mogą stanowić dobrą reklamę pod warunkiem, że odpowiednio podejdziesz do zakupu takich elementów garderoby. Przede wszystkim liczy się wysoka jakość wykonania. Kiepskiej jakości materiał i ciuchy, które już po pierwszym praniu nadają się do kosza, nie będą dobrą reklamą Twojej marki i nie ma co w tej kwestii za bardzo oszczędzać. Jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie na klientach, to zainwestuj w wysokiej jakości produkty wykonane z wysokogatunkowego materiału np. bawełny.

Kolejną ważną kwestią jest wygląd odzieży. Warto zadbać o modny krój i design dopasowany do grupy docelowej. Nikt raczej nie będzie chciał nosić niemodnych ubrań, które nie zachwycają za bardzo swoim wyglądem, dlatego warto skorzystać z pomocy osoby, która zna się na projektowaniu odzieży. Ciekawa grafika, modny krój oraz funkcjonalna część garderoby (np. t-shirt) może przynieść oczekiwane rezultaty, czyli napędzi sprzedaż w Twojej firmie. Im lepszej jakości będzie odzież reklamowa, tym lepiej, ponieważ istnieje duża szansa na to, że ktoś ją założy i będzie chodzącą reklamą Twojej marki.

Odzież reklamowa – na jakie ciuchy warto postawić?

Na samym początku warto postawić na części garderoby, z których bez problemu będzie mógł korzystać praktycznie każdy. Mogą to być szaliki, czapki i fartuchy. Jeśli jednak chcesz rozszerzyć asortyment gadżetów o koszulki i bluzy, to zadbaj o to, aby występowały one w kilku najpopularniejszych rozmiarach – od xs do xl. Staraj się, aby ubrania pasowały do identyfikacji wizualnej Twojej marki i aby reklama na nich zawarta była nienachalna. Wystarczy kreatywna grafika, w której sprytnie zostanie ukryte logo przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.