Warsaw Media House ma na swoim koncie liczne udane współprace, zarówno jeśli chodzi o marketing w sieci Internetowy, jak i tradycyjne metody promocji. Dlaczego warto postawić na takie metody jak np. kolportaż ulotek, czy kampanie z wykorzystaniem hostess? Ponieważ przemyślana akcja promocyjna i indywidualnie dobrane narzędzia są kluczem w docieraniu do potencjalnych klientów dla firmy.
Czy warto inwestować w ulotki w dobie Social Mediów?
Wydawać by się mogło, że utrzymujący się trend docierania do klienta poprzez Social Media na zawsze wyparł tradycyjne metody promocyjne. Ulotki kojarzą się nam z drogim wydatkiem, który jest absolutnie niepotrzebnym elementem w strategii promocyjnej firmy. Nic bardziej mylnego. Dzięki ulotkom możemy trafić do grona klientów, którzy z różnych przyczyn nie mają dostępu do Internetu. Niemniej, aby przekaz trafił do odbiorcy, musi być przygotowany z zachowaniem wszelkich zasad PR. W tym celu firma powinna skorzystać z pomocy specjalistów, których znajdzie w agencji Warsaw Media House.
Warsaw Media House radzi – kolportaż ulotek jest nadal opłacalny!
Wiemy już, że warto inwestować w ulotki. Niemniej Warsaw Media House wie, że warto postawić na silne rozwiązania, jakimi są m.in. kolportaż ulotek. Jedną z zalet tej formy promocji marki jest niski koszt produkcji ulotek. Główną zaletą i celem jest dotarcie do ogromnej ilości odbiorców. Skalę działań kolportażu osiągamy dzięki rozprzestrzenianiu przekazu na całym obszarze kraju. Taki mechanizm jest możliwy tylko dzięki wsparciu agencji Warsaw Media House, Od lat, sukcesywnie wspiera firmy w zdobywaniu klientów w całej Polsce.
Tradycyjne metody marketingowe pomagają budować pozytywny wizerunek firmy
Siła i trend Social Mediów sprawił, że skulamy się głównie na opiniach dostępnych w Internecie. Dobrze jest budować pozytywną opinię marki również poprzez inne kanały promocyjne takie jak ulotki czy akcje promocyjne, dzięki którym docieramy z przekazem bezpośrednio w ręce potencjalnego odbiorcy. Jeśli przekażemy informację w fachowy sposób, to z pewnością wzbudzi ona pozytywne odczucia. Jest to pierwszy krok do nawiązania relacji i zdobycia klienta, który nie tylko skorzysta z usług firmy, ale podzieli się nią z innymi. Wiele firm oddaje wszelkie działania marketingowe w ręce specjalistów. Inwestycja we wsparcie Warsaw Media House to dobry krok w kierunku zbudowania marki budzącej zaufanie i zaspokajającej potrzeby swoich klientów.