Firmowa strona internetowa
Przedsiębiorcy posiadający stronę internetową swojej firmy często korzystają z pozycjonowania. Decydują się na to, ponieważ potencjalni klienci najczęściej szukają informacji na temat danej firmy w sieci. Kiedy strona twojej firmy znajduje się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce, masz większe szanse, że zawitają oni właśnie u ciebie. Użytkownicy zazwyczaj zaglądają na witryny, wyświetlane w pierwszej kolejności. Mało kto zagląda na drugą czy trzecią stronę w celu dalszych poszukiwań. Wysoka pozycja firmowej strony w wyszukiwarce Google pozwala zatem dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.
Słowa kluczowe mają znaczenie
Oczywiście istotne znacznie ma również to, na jakie słowa kluczowe pojawia się dana strona w wyszukiwarce. Wysokie pozycje serwisu internetowego na wybrane do pozycjonowania słowa kluczowe przynoszą ruch na stronie. Jeśli słowa kluczowe zostały wybrane właściwie, to użytkownicy wchodzący na twoją stronę powinni być zainteresowani usługami bądź produktami oferowanymi poprzez serwis WWW. Sposób i strategia doboru słów kluczowych stanowi ważny aspekt podczas pozyskiwania ruchu na stronie.
Duży ruch natomiast przynoszą leady sprzedażowe, czyli w dużym skrócie mówiąc, zapytania ze strony zainteresowanych twoim produktem potencjalnych odbiorców produktu lub usługi. Nie wszystkie leady sprzedażowe przerodzą się w klientów. W grę wchodzi tutaj wiele czynników (np. jakość leada), ale generalnie rzecz ujmując, określony procent leadów powinien przerodzić się w klientów twojej firmy. Wszystko zależy od branży, najczęściej mówi się o tym, że każde 10 leadów generuje jednego klienta firmy. Każdy klient to potencjalne zyski, a więc także rentowność twojego biznesu.
Pozycjonowanie firmowej strony WWW
Warto wziąć pod uwagę fakt, że usługę pozycjonowania stron realizuje zapewne również twoja konkurencja. Możesz to łatwo sprawdzić, wpisując słowa kluczowe opisujące twój produkt czy usługę. Na pewno znajdziesz oferty twoich konkurentów – możliwe, że w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Nie ustępuj więc pola konkurencyjnym podmiotom i nie rezygnuj ze znalezienia się na wysokich pozycjach w Google.
Pozycjonowanie własnego serwisu internetowego przyniesie ci wiele korzyści, również finansowych, nawet jeżeli na początku musisz zainwestować. Tak naprawdę tylko od ciebie zależy, jak rozwijać będzie się twój biznes i jaką pracę w ten rozwój włożysz. Podejmuj jednak takie kroki, które w efekcie będą rentowne dla twojej firmy – a jedną z takich dobrych decyzji będzie właśnie pozycjonowanie.
Artykuł sponsorowany